ENSCHEDE- We weten niet hoe het met jou zit, maar The Sound of Music blijft one of our favorite things. Van 1 tot en met 5 december zie je de musical van deze legendarische film in het Wilminktheater & Muziekcentrum in Enschede. Dat wordt genieten van het prachtige verhaal en héél veel mooie liedjes. Tickets zijn nu verkrijgbaar. Tip: doe het via de website www.leukstetickets.nl, dan krijg je 5,- euro korting.

Na die ellenlange lockdown is een verhaal met een positieve boodschap meer dan welkom. Dat is precies waar The Sound of Music om draait. De musical vertelt het verhaal van Maria. Zij kan zich niet aanpassen aan het kloosterleven en wordt door de moeder-overste weggestuurd om als gouvernante te werken bij kapitein Von Trapp en zijn zeven kinderen. Eenmaal daar blijkt dat de kinderen onder een streng regime leven. Als de kapitein van huis is, laat Maria de kinderen weer opbloeien. Niet alleen de harten van de kinderen smelten voor haar, maar ook dat van de kapitein…

Tijdens de musical geniet je van bekende nummers als Edelweiss, Do-Re-Mi en So Long. Het is een heerlijk nostalgisch verhaal dat leuk is voor iedereen.

De cast van de musical bestaat uit grote namen als Nandi van Beurden (bekend van het tv-programma ‘op zoek naar Maria’), Stefan Rokeband (Chez Brood, Soldaat van Oranje, Het Pauperparadijs) en William Spaaij (Hairspray, Mary Poppins, Shrek de Musical). Verwacht verder enorme decors, prachtige lichtshows en natuurlijk fantastische muziek. De musical duurt 2 uur en 40 minuten inclusief pauze.

Het leuke aan deze musical is dat je geen uren in de auto hoeft te zitten om hem te zien. Hij draait van 1 tot en met 5 december in Wilminktheater & Muziekcentrum in Enschede. Zorg wel dat je op tijd tickets scoort, want voor je het weet zijn ze uitverkocht. Kaartjes zijn verkrijgbaar vanaf 49,- euro inclusief servicekosten.

vandaag 84

gisteren 135

deze week 404